Bezpłatna wtyczka do śledzenia konwersji odbiorców
Oficjalny Facebook Pixel to bezpłatna wtyczka do śledzenia odbiorców dla WordPressa, która pozwala monitorować zachowania zakupowe od momentu zobaczenia Twojej reklamy. Podobnie jak Pixel Cat, Pixel Caffeine i WP Facebook Pixel, możesz zobaczyć, jak Twoi klienci wchodzą w interakcję z różnymi częściami Twojej witryny i potencjalnymi klientami. Oznacza podróż, jaką przebyli od przeczytania kampanii marketingowej do zakupu produktów.
Ponieważ wtyczka jest open-source, programiści nieustannie pracują nad jej ulepszeniem, aby uzyskać lepszą funkcjonalność. Praca z nimi może być trudna, jeśli nie masz doświadczenia w śledzeniu odbiorców, ponieważ wymaga to umieszczenia interfejsów API i kodów na wszystkich Twoich stronach. Mimo to jest to idealne rozwiązanie, jeśli chcesz wiedzieć, co sprawia, że kupujący kupują Twoje produkty, aby móc dotrzeć do tej konkretnej grupy odbiorców.
Śledź zachowanie odbiorców
W przypadku większości witryn handlu elektronicznego właściciele nie w pełni rozumieją, co sprawia, że kupujący kupuje produkty. Jeśli chcesz powtórzyć ten sukces, ustalenie, jak ukierunkować je za pomocą określonych kryteriów, może być trudne.
Dzięki oficjalnej technologii Facebook Pixel współpracuje z WordPressem w celu monitorowania reklam na Facebooku oraz śledzenia wyświetleń, wyświetleń i polubień. Obserwuje cały proces, od obejrzenia reklamy do zakupu produktu, a następnie dostarcza raport.
Kompatybilny z innymi wtyczkami
Oczywiście właściciele witryn zazwyczaj mają inne wtyczki, które mogą pomóc dzięki kampaniom marketingowym. Oficjalny Facebook Pixel współpracuje z większością z nich, w tym z niektórymi bardziej popularnymi. Niektóre z nazw na liście to Gravity Forms, Mailchimp, Ninja Forms i Caldera Forms.
Konwersje międzyplatformowe
Aby pójść o krok dalej, oficjalny piksel Facebooka mierzy konwersje na wszystkich platformach. W ten sposób możesz zobaczyć, z jakich urządzeń Twoi kupujący korzystali najczęściej, kupując Twoje produkty, i tworzyć kampanie specjalnie na nich kierowane.
Zobacz, jak reagują Twoi kupujący
Oficjalny piksel Facebooka zapewnia niesamowitą wydajność, jeśli chodzi o monitorowanie konwersji, dzięki czemu możesz powtórzyć sukces. Jasne, będziesz potrzebować pomocy eksperta w konfigurowaniu interfejsów API i kodów na stronach, ale jest to tak trudne, jak to tylko możliwe. Wtyczka zrobi resztę za Ciebie, a Twój zespół może usiąść i zdecydować, jak najlepiej wykorzystać te dane.
Opinie użytkowników o Facebook for WordPress
Czy próbowałeś Facebook for WordPress? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!